Državni praznik proglasio je princ Saudijske Arabije nakon pobede reprezentacije ove zemlje protiv Argentine. Gledaju se utakmice na trgovima, okupljaju se navijači. Odlažu se i skraćuju školski časovi.
I kod nas smo imali priču o promenjenom rasporedu časova kako bi đaci i nastavnici mogli da gledaju utakmice reprezentacije Srbije. Iz svih škola stižu priče su nastavnici dozvoljavali đacima da tokom časova gledaju meč sa Kamerunom.
Ali, jedna profesorka iz Šapca otišla je korak dalje i ovaj meč iskoristila da đake priopita na izuzetno kreativan način.
Kako prenosi portal Zelena učionica, namenjen đacima, nastavnicima i roditeljima, profesorka fizike Tatjana Marković Topalović iz srednje medicinske škole u Šapcu držala je čas tokom prvog poluvremena meča Srbije i Kameruna.
A kako je trebalo da na tom času propituje učenike, našla je način kako da to učini zabavnim i korisnim, a da deca u isto vreme mogu da gledaju utakmicu.
„Kad sam stigla na čas, shvatila sam da od ispitivanja nema ništa. Na brzinu sam sklopila pitanja, a deca su se oduševila. Svi do jednog su pomno pratili utakmicu i pokušavali da daju odgovore, istražujući u svojim udžbenicima i na internetu. Nisam želela da ih pustim da samo gledaju utakmicu, kad znam da sam to mogla da iskoristim da ujedno i nauče i utvrde znanje“, rekla je za sajt Zelene učionice Tatjana koja je inače proglašena za jednog od najboljih edukatora Srbije.
A kako je trebalo da na tom času propituje učenike, našla je način kako da to učini zabavnim i korisnim, a da deca u isto vreme mogu da gledaju utakmicu.
„Kad sam stigla na čas, shvatila sam da od ispitivanja nema ništa. Na brzinu sam sklopila pitanja, a deca su se oduševila. Svi do jednog su pomno pratili utakmicu i pokušavali da daju odgovore, istražujući u svojim udžbenicima i na internetu. Nisam želela da ih pustim da samo gledaju utakmicu, kad znam da sam to mogla da iskoristim da ujedno i nauče i utvrde znanje“, rekla je za sajt Zelene učionice Tatjana koja je inače proglašena za jednog od najboljih edukatora Srbije.
Pročitaj još...
Pitanja nisu bila teška, ali su na sjajan način povezala fudbal sa fizikom i hemijom, a sve je ponovila i na sledećem času tokom drugog poluvremena.
Koji naš igrač ima najveću brzinu i koliko ona iznosi? Iz dimenzija fudbalskog terena, izračunaj površinu. Odredi srednju gustinu fudbalske lopte – to su samo neki od primera pitanja koja su bila ispisana na tabli uz poruke podrške Orlovima.
Detaljnije možete pronaći ovde, a mi možemo samo da kažemo – bravo za profesorku!